Micazu

Micazu lanceert nieuwe campagne: ‘Huizen die goed zijn in vakantie’

Micazu trapt het nieuwe jaar af met een frisse kijk op vakantiehuizen. Met de campagne ‘Huizen die goed zijn in vakantie’ laat het platform zien dat een vakantiehuis bij Micazu veel meer is dan een plek om te overnachten. Het is waar je vakantie écht begint. De nieuwe campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Being There en mediabureau The Committed Agency.
Micazu

Unieke huizen, unieke herinneringen

Bij Micazu draait het om vakantieplezier zonder gedoe. Elk vakantiehuis vertelt een eigen verhaal – van een sfeervolle boerderij in de Provence tot een hip appartement aan de Spaanse kust. Dit zijn huizen waar je niet alleen verblijft, maar waar je leeft, lacht en ontspant.

 

“Een vakantiehuis maakt of breekt je vakantie,” zegt Anna Rijnders, Marketing Manager van Micazu. “Daarom vinden wij dat een huis moet passen als een maatpak – het moet voelen als jouw vakantie. Onze campagne vangt precies dat gevoel: de huizen op Micazu doen wat ze beloven, ze zijn gewoon goed in vakantie.”

Multimediale uitrol

De nieuwe campagne is te zien via drie televisiecommercials, out-of-home-uitingen en een uitgebreide digitale strategie. De campagne richt zich op zowel bestaande als nieuwe doelgroepen en markeert een volgende stap in het versterken van het merk in Nederland. Met deze activatie hoopt Micazu nog meer mensen te inspireren voor hun volgende vakantie.

Interesse?

Samen lossen we jouw probleem op!