Unieke huizen, unieke herinneringen
Bij Micazu draait het om vakantieplezier zonder gedoe. Elk vakantiehuis vertelt een eigen verhaal – van een sfeervolle boerderij in de Provence tot een hip appartement aan de Spaanse kust. Dit zijn huizen waar je niet alleen verblijft, maar waar je leeft, lacht en ontspant.
“Een vakantiehuis maakt of breekt je vakantie,” zegt Anna Rijnders, Marketing Manager van Micazu. “Daarom vinden wij dat een huis moet passen als een maatpak – het moet voelen als jouw vakantie. Onze campagne vangt precies dat gevoel: de huizen op Micazu doen wat ze beloven, ze zijn gewoon goed in vakantie.”

Multimediale uitrol
De nieuwe campagne is te zien via drie televisiecommercials, out-of-home-uitingen en een uitgebreide digitale strategie. De campagne richt zich op zowel bestaande als nieuwe doelgroepen en markeert een volgende stap in het versterken van het merk in Nederland. Met deze activatie hoopt Micazu nog meer mensen te inspireren voor hun volgende vakantie.