
AMMA 2025 eert #ArtsenSlaanAlarm met Smart Impact Award
Tijdens de 26e editie van de AMMA Awards in Koninklijk Theater Tuschinski heeft The Committed Agency samen met WE Agency en het artsencollectief #ArtsenSlaanAlarm een
Tijdens de 26e editie van de AMMA Awards in Koninklijk Theater Tuschinski heeft The Committed Agency samen met WE Agency en het artsencollectief #ArtsenSlaanAlarm een
Samen met Closed on Monday en Star/P zijn we genomineerd voor een SAN Accent – New Kids on the Block. De award wordt jaarlijks uitgereikt
Op dinsdag 16 april 2024 grepen artsen naar een ongebruikelijk wapen om ouders wakker te
schudden over de risico’s van vapen: de media. Met
Als we één ding hebben geleerd op SXSW 2025, dan is het wel dat de wereld verder kijkt dan Nederland. Waar bij ons AI en
AI blijft hét buzzword op SXSW 2025. Van baanbrekende toepassingen tot fundamentele vragen over de rol van kunstmatige intelligentie in ons leven—de technologie staat centraal
Het hoogtepunt van dag 4 op SXSW was een keynote interview met Jay Graber, CEO van het gedecentraliseerde social media-platform Bluesky. Opvallend was niet alleen
South by Southwest (SXSW) is dé plek waar innovatie, technologie en creativiteit samenkomen. Dit jaar volgen we de belangrijkste trends voor marketeers en merken. Dag
South By Southwest (SXSW) is dé plek waar innovatie, technologie en creativiteit samensmelten. Dit jaar nemen wij de lezers van Adformatie dagelijks mee in de
Op 20 januari vond het symposium ‘Big Tech & The Future of Media’ plaats, waar bekenden uit de media- en tech industrie de uitdagingen van
Micazu trapt het nieuwe jaar af met een frisse kijk op vakantiehuizen. Met de campagne ‘Huizen die goed zijn in vakantie’ laat het platform zien
Tijdens de 40e editie van het rapport, samengesteld door Adformatie in samenwerking met onderzoeksbureau Ipsos, werden toonaangevende spelers en trends binnen de media-industrie uitgelicht. The
The Committed Agency heeft samengewerkt met Ace om de campagne ‘Laat de natuur leven’ te ontwikkelen. De campagne richt zich op het inspireren van het
Saxo kondigt de lancering aan van een nieuwe multimediale campagne om haar recente pricing strategie onder de aandacht te brengen. Met deze campagne wil Saxo
Salland Zorgverzekeringen lanceert op 12 november haar nieuwe campagne, ontwikkeld in samenwerking met The Committed Agency en Open Now. De campagne benadrukt het belang van
ARAG en ODMedia lanceren gezamenlijke campagne op YouTube-sportkanalen met indrukwekkende resultaten. De effectiviteit van deze samenwerking is uitgebreid getest met behulp van de technologie van
NL37RABO0379410524 || KVK: 92295231 || BTW-nummer: NL865983124B01